Snart är tröjan min!

Rubriken lyder rätt, BTW-tröjan är snart min, antar att den kommer på tisdag eller onsdag, lääängtar! Först höll vi på att glömma av att vi skulle beställa den, men min hjärna kom på det i eftermiddags, haha! Förresten, jag och farmor ska ner på stan imorgon och kolla om dom på torget har den andra BTW-tröjan, har dom den tänker jag lätt köpa den!

Sen ska jag vara med Sofia imorgon, var väldigt länge sen! Ska hänga med henne till stallet och så ska jag få rida för första gången på nästan en och en halv månad, ska ta med kameran och se fall vi kan fota lite, fast det beror på om det är folk i manegen…men det ska i alla fall bli skoj, fast det kommer kännas rätt så konstigt att rida Fibbla, jag är ju så van vid Carlito! Men jag har ju ridit Fibbla en gång innan, så jag vet lite hur hon fungerar, men hon har ju förändrats en hel del tror jag, så det kommer bli spännande!

Men nu ska jag fortsätta kolla på ”Sandor/Slash/Ida”, sen ska jag dra mig mot sängen, har redan min pyjamas på mig så jag är färdig för sängen, har suttit i min pyjamas hela dagen, har inte orkat byta om, haha 😉

Lämna en kommentar