30 days challenge – Dag 08

Dag 08 – Det här ångrar jag

Finns nog bara en sak jag verkligen ångrar just nu…asså, mitt liv består ju till 95% av hästar, så ja, det jag ångrar är att jag aldrig tog vara på tiden så mycket när jag hade Carlito, jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ångrar att jag inte tog vara på tiden, hade jag gjort det hade jag hunnit med mycket mer, ett exempel på det var att jag ville starta en dressyrtävling, sen var det ju en massa andra saker som jag ville göra men som jag bara sa att jag skulle göra ”senare”, dumt gjort av mig! Så ja, det är väl det jag verkligen ångrar!

Men nu ska jag kolla lite på ”Tsatsiki, morsan och polisen”, urgammal jag vet, hahaha! Men i alla fall, sen ska jag sminka mig och möta Sofia på stan, tror inte att vi kommer göra nåt speciellt där, men vi kollar väl runt lite, för sen sticker vi till stallet klockan fyra, så jag kommer inte hinna uppdatera förns ikväll, men kan försöka slänga in ett litet inlägg när vi är i stallet, men sen blir det mer uppdatering när jag är hemma! Tjofräs!

Lämna en kommentar